Ενημέρωση για τον κορωνοϊό COVID-19
Σε αυτή την πρωτόγνωρη συγκυρία, η Groupama Ασφαλιστική παραμένει Σίγουρα δίπλα σας, έχοντας λάβει όλα τα ενδεδειγμένα και απαραίτητα μέτρα προστασίας στο κτήριο των γραφείων μας, με απόλυτη προτεραιότητα, όπως πάντα, την ασφάλεια και την υγεία των πελατών, των συνεργατών και των εργαζομένων μας.
Λειτουργούμε ανταποκρινόμενοι στις καθημερινές απαιτήσεις της εργασίας μας, παράλληλα όμως τηρούμε ευλαβικά τις οδηγίες της Πολιτείας και του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, σχετικά με την πρόληψη και την αποτροπή της μετάδοσης του κορωνοϊού CΟVID-19.
Με βάση τις διεθνείς οδηγίες για την αποφυγή των μετακινήσεων και των συναθροίσεων, προτρέπουμε τους πελάτες και τους συνεργάτες μας να αξιοποιήσουν τους παρακάτω τρόπους εξυπηρέτησης πελατών που διαθέτουμε:
- Τηλεφωνικά: 2103295111
- Μέσω email: info@groupama.gr
- Mέσω του Χώρου Πελατών, στον οποίο μπορείτε να δείτε την εικόνα των συμβολαίων σας (καλύψεις & παροχές, κλπ.), να διαχειριστείτε τα προσωπικά σας στοιχεία, να εκτυπώσετε τα ασφαλιστήρια συμβόλαιά σας, βεβαιώσεις αποζημίωσης ή εξαγοράς, όπως επίσης και να εξοφλήσετε τα ασφάλιστρά σας ηλεκτρονικά.
Επιπλέον, για τις συναλλαγές σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ηλεκτρονική πληρωμή https://payservice.groupama.gr/.
Σας ενθαρρύνουμε να προτιμήσετε τα ψηφιακά κανάλια της εταιρείας, τα οποία σας δίνουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσετε μεγάλο εύρος συναλλαγών με ασφάλεια και άνεση, από το σπίτι σας. Έτσι, συμβάλλετε ενεργά στον περιορισμό των μετακινήσεων και προστατεύετε τον εαυτό σας και τους άλλους.
Αν τυχόν εμφανίσετε συμπτώματα όπως περιγράφονται στη επίσημη ιστοσελίδα του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.), www.eody.gov.gr, θα πρέπει να καλέσετε τον προσωπικό σας γιατρό, ώστε να σας κατευθύνει όπως πρέπει.
Κινούμαστε όλοι σε αχαρτογράφητα νερά, όμως η συλλογική υπευθυνότητα και η ατομική πειθαρχία στα επιβεβλημένα μέτρα είναι μονόδρομος για να αντεπεξέλθουμε στην πρόκληση αυτή, παραμένοντας υγιείς και ασφαλείς.
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
- 01. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την Groupama Ασφαλιστική;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 3295111 ή από σταθερά τηλέφωνα (χωρίς χρέωση) στο 800 11 93800. Επίσης μπορείτε να συμπληρώσετε την ηλεκτρονική φόρμα επικοινωνίας που βρίσκεται στην ιστοσελίδα μας.
- 02. Καλύπτει το συμβόλαιο υγείας που έχω στην Groupama Ασφαλιστική την περίπτωση του Κορωνοϊού;
Τα συμβόλαια της Groupama Ασφαλιστικής ΔΕΝ εξαιρούν την πανδημία. Άρα οι καλύψεις των συμβολαίων των ασφαλισμένων μας ισχύουν κανονικά. Φυσικά είναι απαραίτητο να ακολουθούνται όλες οι οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.), πριν ο οποιοσδήποτε οδηγηθεί σε κάποιο Νοσηλευτικό Ίδρυμα. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του Ε.Ο.Δ.Υ. ή στο 1135.
- 03. Μπορώ να κάνω το τεστ για τον Sars-CoV-2 (κορωνοϊός) μέσα από το συμβόλαιο υγείας μου;
Το τεστ ανίχνευσης για τον κορωνοϊό δεν καλύπτεται για προληπτικούς λόγους, αλλά μόνο ως έκτακτο περιστατικό (οξύ συμβάν) και η κάλυψη γίνεται απολογιστικά. Φυσικά είναι απαραίτητο να ακολουθούνται όλες οι οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.), πριν ο οποιοσδήποτε αποφασίσει να πραγματοποιήσει το τεστ ανίχνευσης του κορωνοϊού. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του Ε.Ο.Δ.Υ. ή στο 1135.
- 04. Τι κάνω σε περίπτωση που χρειαστεί να κάνω εισαγωγή σε Ιδιωτικό Νοσοκομείο;
Θα πρέπει να μας ενημερώσετε καλώντας το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών - Επιλογή 2 - στο 210 3295111 ή από σταθερά τηλέφωνα (χωρίς χρέωση) στο 800 11 93800. Σε κάθε περίπτωση σας προτείνουμε να επικοινωνήσετε και με τον ασφαλιστικό πράκτορα που σας εξυπηρετεί.
- 05. Τι κάνω στην περίπτωση που χρειάζεται να επισκεφθώ γιατρό ή Διαγνωστικό Κέντρο;
Θα πρέπει να μας ενημερώσετε καλώντας το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών - Επιλογή 2 - στο 210 3295111 ή από σταθερά τηλέφωνα (χωρίς χρέωση) στο 800 11 93800. Σε κάθε περίπτωση σας προτείνουμε να επικοινωνήσετε και με τον ασφαλιστικό πράκτορα που σας εξυπηρετεί.
- 06. Ποια είναι τα συμβεβλημένα με την Groupama Ασφαλιστική Ιδιωτικά Νοσοκομεία;
Μπορείτε να δείτε την πλήρη λίστα των συμβεβλημένων νοσοκομείων πατώντας εδώ ή καλώντας στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών - Επιλογή 2 - στο 210 3295111 ή από σταθερά τηλέφωνα (χωρίς χρέωση) στο 800 11 93800.
- 07. Τι κάνω σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος; Λειτουργεί η Οδική Βοήθεια;
Σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος, θα πρέπει να ειδοποιήσετε την εταιρεία μέσα σε 8 εργάσιμες ημέρες από τότε που περιήλθε σε γνώση σας το γεγονός και να δώσετε όλες τις αναγκαίες πληροφορίες, στοιχεία και έγγραφα που σχετίζονται με το συμβάν καλώντας την φροντίδα ατυχήματος της εταιρείας μας στο 210 3295111 - Επιλογή 1 - ή από σταθερά τηλέφωνα (χωρίς χρέωση) στο 800 11 93800. Σύμφωνα με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου της 20ης Μαρτίου 2020 (ΦΕΚ 68/Α/20.3.2020) για την απαγόρευση κυκλοφορίας, η Οδική Βοήθεια και Φροντίδα Ατυχήματος συνεχίζει κανονικά την παροχή των υπηρεσιών της χωρίς να έχει τεθεί έως και σήμερα σε καθεστώς αναστολής της λειτουργίας της.
- 08. Τι κάνω σε περίπτωση θραύσης κρυστάλλων στο αυτοκίνητό μου;
Θα πρέπει να μας καλέσετε άμεσα στο 210 3295111 ή από σταθερά τηλέφωνα (χωρίς χρέωση) στο 800 11 93800. Εκεί θα σας δοθούν και οι απαραίτητες οδηγίες για την εξυπηρέτησή σας.
- 09. Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τα συνεργαζόμενα συνεργεία της Groupama;
Θα πρέπει να μας καλέσετε άμεσα στο 210 3295111 ή από σταθερά τηλέφωνα (χωρίς χρέωση) στο 800 11 93800. Εκεί θα σας δοθούν και οι απαραίτητες οδηγίες για την εξυπηρέτησή σας.
- 10. Το ασφαλιστήριο συμβόλαιο του αυτοκινήτου μου πλησιάζει προς την ημερομηνία ανανέωσης του. Τι πρέπει να κάνω;
Σε περίπτωση ανανέωσης του ασφαλιστηρίου συμβολαίου κάλυψης Αστικής Ευθύνης ή/και Συμπληρωματικών καλύψεων του αυτοκινήτου σας μπορείτε:
- Να μας καλέσετε στο 210 3295111 ή από σταθερά τηλέφωνα (χωρίς χρέωση) στο 800 11 93800. Εκεί θα σας δοθούν και οι απαραίτητες οδηγίες για την εξυπηρέτησή σας.
- Να ακολουθήσετε τις οδηγίες τρόπου πληρωμής που αναφέρονται στο ειδοποιητήριο που λάβατε και περιγράφονται αναλυτικά εδώ.
- Να επικοινωνήσετε με τον ασφαλιστικό πράκτορα με τον οποίο συνεργάζεστε.
Σε κάθε περίπτωση σας θυμίζουμε ότι σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία η πληρωμή της ανανέωσης του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας θα πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί ως και την προηγούμενη ημέρα της έναρξης ανανέωσης. Με αυτόν τον τρόπο ΔΕΝ θα είστε ανασφάλιστος και αποφεύγετε όλες τις πιθανές συνέπειες.
- 11. Έχω ασφαλισμένο το σπίτι ή την επιχείρησή μου. Τι κάνω σε περίπτωση ζημιάς;
1. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 3295111 ή από σταθερά τηλέφωνα (χωρίς χρέωση) στο 800 11 93800. Εμείς θα σας δώσουμε τις απαραίτητες οδηγίες.
2. Μπορείτε επίσης να μας στείλετε email στην ηλεκτρονική διεύθυνση Generalclaims@groupama.gr, αναγράφοντας τα ακόλουθα στοιχεία:
- Επωνυμία του ασφαλιστηρίου συμβολαίου
- Αριθμό του ασφαλιστηρίου συμβολαίου
- Διεύθυνση συμβάντος
- Ημερομηνία ζημιάς
- Περιγραφή ζημιάς
- Τηλέφωνα επικοινωνίας
3. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον ασφαλιστικό πράκτορα με τον οποίο συνεργάζεστε, ο οποίος και θα σας καθοδηγήσει στις απαραίτητες ενέργειες.
- 12. Πώς/Πού μπορώ να πληρώσω;
Μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικά σχετικά με τους τρόπους πληρωμής ασφαλίστρων, κάνοντας κλικ εδώ.
- 13. Πώς μπορώ να αλλάξω τον τρόπο πληρωμής μου;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 3295111 ή από σταθερά τηλέφωνα (χωρίς χρέωση) στο 800 11 93800. Εμείς θα σας δώσουμε τις απαραίτητες οδηγίες. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον ασφαλιστικό σας πράκτορα.
-