Η κίνηση αυτή, καθιστά την Εταιρία σε κυρίαρχη θέση στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, δεδομένου ότι, αυτή τη στιγμή, προσφέρει τη μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων Υγείας, ανταποκρινόμενη πλήρως στις ιδιαίτερες απαιτήσεις των πελατών της.
Συγκεκριμένα, επιλέγοντας τα νέα προϊόντα Santé Confort Plus, Santé Essentiel Plus και Santé Confort 6000, οι πελάτες της Groupama Ασφαλιστικής εξασφαλίζουν υψηλού επιπέδου νοσοκομειακή περίθαλψη, αποκτώντας πρόσβαση σε ιατρικές υπηρεσίες αιχμής σε ένα μεγάλο δίκτυο νοσοκομείων, με υψηλό κεφάλαιο κάλυψης και με χαμηλό κόστος. Με αυτό τον τρόπο, η Εταιρία διευρύνει τις παροχές Υγείας στους ασφαλισμένους, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να προσαρμόζουν το κόστος του συμβολαίου τους ανάλογα με τις ανάγκες τους. Παράλληλα, τα Δίκτυα των Συνεργατών της Groupama Ασφαλιστικής θα έχουν την ευκαιρία να προτείνουν ακόμα πιο ολοκληρωμένες και ευέλικτες λύσεις στον συγκεκριμένο Κλάδο.
Το χαρτοφυλάκιο Υγείας της Groupama Ασφαλιστικής αριθμεί πλέον 6 διαφορετικά προγράμματα νοσοκομειακής περίθαλψης, εκ των οποίων τα 2 ισόβιας διάρκειας και τα 4 ετήσιας διάρκειας. Ταυτόχρονα, στους ασφαλισμένους της Εταιρίας παρέχεται η δυνατότητα 100% κάλυψης σε Χειρουργούς και Αναισθησιολόγους, 5 επιλογές κεφαλαίου κάλυψης (€250.000 έως €1.000.000), 5 επιλογές θέσης νοσηλείας (Suite, Lux, A, B, Γ) και 7 επιλογές απαλλαγής (από €0-6.000, κατ’ έτος).
Αξίζει να σημειωθεί ότι στα νέα προγράμματα της Groupama περιλαμβάνονται πραγματικά πρωτοποριακές για την ελληνική αγορά παροχές, μεταξύ των οποίων και αυτές της νοσηλείας εξ αιτίας διανοητικών ή ψυχιατρικών νοσημάτων, της δυνατότητας πρόσβασης σε Κέντρα Αποκατάστασης, της κάλυψης σε περίπτωση επεμβάσεων που πραγματοποιούνται προληπτικά λόγω γονιδιακής κληρονομικότητας, όπως μαστεκτομές, ωοθηκεκτομές και σαλπιγκεκτομές, ακόμα και το κόστος συνεδριών διάγνωσης και αντιμετώπισης της νόσου Αλτσχάϊμερ και της Άνοιας.
H Groupama Ασφαλιστική θα συνεχίσει να επενδύει στην ανάπτυξη των προϊόντων της, με απώτερο σκοπό την προσφορά υψηλού επιπέδου υπηρεσιών στους πελάτες και τα δίκτυα της, υλοποιώντας την στρατηγική της να αποτελεί την 1η τους επιλογή.