| Δελτίο Τύπου
Στον «αέρα» η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της Groupama Ασφαλιστικής
Τρία καινούργια τηλεοπτικά spots έρχονται να εμπλουτίσουν την ήδη πετυχημένη διαφημιστική εκστρατεία της Groupama Ασφαλιστικής με τίτλο «χωρίς “ίσως”, “μπορεί”, “κι ama”».
Οι νέες ταινίες, που υλοποιήθηκαν σε συνεργασία με το δημιουργικό τμήμα της εταιρείας Trabaho Ltd, βρίσκονται από σήμερα στον τηλεοπτικό και διαδικτυακό «αέρα» και έχουν ως στόχο να αναδείξουν μέρος του φάσματος των ασφαλιστικών λύσεων που προτείνει η εταιρία στο ελληνικό κοινό.
Διαθέτοντας μια πλήρη γκάμα σύγχρονων προγραμμάτων, η Groupama Ασφαλιστική καλύπτει με καινοτόμες, αλλά και παραδοσιακές λύσεις σήμερα κάθε ανάγκη του ασφαλισμένου σε σχέση με την υγεία, το σπίτι, την εργασία και το όχημά του, παραμένοντας πιστή στη διαχρονική της αρχή να αφουγκράζεται τις σύγχρονες ασφαλιστικές ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας. Με το κύρος και την σφραγίδα αξιοπιστίας ενός Γαλλικού Πολυεθνικού Ομίλου, η εταιρία υπογραμμίζει ξανά, μέσω της νέας καμπάνιας, την πάγια δέσμευσή της να εξυπηρετεί άμεσα και αποτελεσματικά τους πελάτες της χωρίς αστερίσκους, υποσημειώσεις και υστερόγραφα.
Η Groupama Ασφαλιστική συνεχίζει να επενδύει στον τομέα της επικοινωνίας, με απώτερο σκοπό το κοινό να έχει μια σαφή εικόνα για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρει και τα οποία την τοποθετούν στην κορυφή της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς.
Δείτε εδώ τα 3 νέα τηλεοπτικά σποτ: